28
máj
2014

Využitie sily domény pre affiliate kampane

affiliate-marketingStretli ste sa už s pojmom affiliate marketing? Model CPA (cost-per-action)? Kto ovláda kúsok angličtinu, vie, že ide o odmeňovanie za akciu. Nie za klik, nie za zobrazenie, ale za akciu, ktorú inzerent potrebuje. Ak chcete vedieť viac, preklikajte si dognet.sk a naše články.

Pre už zasvätených prinášame malý tip, ako využiť doménu pre affiliate kampane. Jasná výhoda takýchto kampaní je variabilita a možnosť vlastného prispôsobenia. Nikto nič nediktuje. Stačí dodržať podmienky kampane a použiť zdravý rozum. Ako teda využiť doménu? Prečo nemusíme umiestniť bannery priamo na web?

Idea tohoto tipu je v tom, že ak už máte doménu, na ktorej je web, stačí urobiť subdoménu a na nej publikovať obsah. Netreba žiadne urputné investície. Stačí nahrať nejaké CMS a vybudovať obsah. Následne stačí prepojiť pár odkazmi hlavný web a tento nový “satelit”. Žiadne bannery. Na doméne vybudujete samostatný projekt, ktorý bude tažiť zo sily materskej domény! Ak sa spojí jedinečný obsah a silná subdoména, satelitná minisite bude mať ideálne dispozície pre čerpanie organického trafficu z Google vyhľadávania. Stačí mať základy magickej a mýtmi opradenej optimalizácie pre vyhľadávače.

Zoberme si príklad, že by teraz Peter do toho šiel. Stačilo by, aby urobil subdoménu na “kucerka.sk”. Napríklad donaska.kucerka.sk. Urobil by krásnu malú minisite čerpajúcu traffic z kľúčových slov “donáška bratislava”, “pizza bratislava”, “pizza donaska bratislava” či úplné long-tail ako “donaska pizze bratislava ruzinov” a pod. Web by prispôsobil na call to action pre kampaň Ham.sk, ktorú máme v sieti .dognet. Stačilo by napísať pár článkov a odkázať z materského webu.

Čím máte lepší materský web, tým lepšie pozície dosiahnete so “satelitom”. Stačí tomu venovať čas a výsledky sa dostavia.

Štefan Polgári
CEO .dognet
polgari@leadmedia.sk
sk.linkedin.com/in/polgari/

Leave a Reply