13. septembra 2012 do Bratislavy a 14. Septembra 2012 do Košíc prinesie občianske združenie WellGiving a darcovský portál dakujeme.sme.sk neziskovým organizáciám workshop plný konkrétnych riešení, ako sa presadiť a naplno využiť online prostredie vo svoj prospech. Čakajú ich podnety, nápady a fakty, ako vytvoriť ten správny online koktail, ktorý im umožní nájsť podporovateľov a vytvoriť si s nimi hlbší vzťah.
Ako sa bude pripravovať koktail
Časť základných prísad vložia odborníci ako Katarína Bartovičová, ktorá vyše 10 rokov chránila Zem s organizáciou Greenpeace a teraz pôsobí v Slovenskom centre fundraisingu. S ďalšou časťou pomôže Vladislav Bureš (OgilvyOne), ktorý sa počas svojej kariéry venoval a stále venuje priamej komunikácii medzinárodne známych značiek.
V Bratislave bude predávať potopenú loď Radovan Andrej Grežo (MUW;Digital), ktorú s doposiaľ pripravenou koktailovou zmesou zaleje Michal Dragan (Chilli Business Solutions) inšpiratívnym návodom, ako bezproblémovo a možno aj zadarmo zvládnuť komunikáciu organizácie na sociálnych sieťach.
Do online nápoja primieša zatiaľ tajnú prísadu aj Martin Kováč (Etarget SE). Tá zabezpečí, že kampaň bude efektívna. Za Back_Space koktail vylepšia v Bratislave Peter Kučerka a v Košiciach Blažena Sedrovičová, ktorí ho obohatia o poznatky z Unicampu.
Kompletnou starostlivosťou o klientov už takmer hotový koktail ochutí Veronika Rojkovičová (H1 Slovakia), darcovstvom na tri spôsoby Martina Tvrdoňová a tým správnym obsahom pre klientov Tomáš Vatrt z Adbee digital. Ten súčasne v Košiciach nahradí Radovana A. Greža, pretože nízka hladina Torysy neumožní dovliecť vrak jeho lode až na východ.
Podať vám hotový nápoj vďaka svojej finančnej podpore umožníVeľvyslanectvo USA v Bratislave s organizačnou podporou Chilli Business Solutions a malý zákusok vo forme 30 eurového kreditu na nákup kontextovej reklamy každej zúčastnenej organizácii venuje spoločnosť Etarget.
Na zdravie!