O tom akú obrovskú silu majú sociálne médiá netreba nikomu rozprávať. Vo veľmi krátkom čase vedia zničiť povesť značky, tak ako ju vedia vyniesť na výslnie. Pred pár týždňami sa po Facebooku zdieľal jeden účasný komentár od chlapíka menom Richard Neil. To, že komentár sa masívne šíril je jasné, keď si pozriete čísla. Viac ako 97 000 likes a viac ako 4 000 komentárov hovorí za seba. Uznanie značke, že tohto internetového trolla nezmazali (väčšina by tak spravila).
Firma Bodyform (výrobca vložiek) sa však nezľakla. Šéfka spoločnosti Herečka Caroline Williams, ktorú si spoločnosť najala, natočila krátku video odpoveď Richardovi (Bodyform tvrdí, že nemajú CEO, ale keby mali tak je to práve Caroline). Toto je príklad ako reagovať na sociálnych médiách. Video si vo veľmi krátkom čase pozrelo viac ako 2 800 000 ľudí! Čo sa ľudom na tom páči? Značka reaguje na chlapíka, ktorý si z nej spravil srandu, ale nereaguje na to štýlom ako by reagovala bežná značka. Bodyform reaguje veľmi podobným jazykom ako písal Richard. Musím povedať, klobúk dolu!
Odpoveď natočila Londýnska agentúra Carat UK . Patrí im môj obdiv, že dokázali na toto klienta presvedčiť.
No tak toto je skvele, dobre som sa zasmiala :)