18
nov
2011

Deadline vs. Kreativita – ukážte klientovi, že nápad stojí čas

Kreativita - Vysvetlite ľuďom na jednoduchých príkladoch zložíté veciAko dokázať klientovi, že na to aby ste dostali vymakaný nápad potrebujete čas? Maďarská agentúra Café Creative vytvorila toto skvelé video, v ktorom názorne ukázala prečo potrebujú viac času. Agentúra prišla do základnej školy a dala deťom dve jednoduché úlohy: domaľujte výkres za 10 sekúnd a potom rovnaký výkres domaľujte za 10 minút.

Vysvetliť klientovi prečo by mal dať pri deadlinoch viac času je zložité. Ale skúste mu to  ukázať a vysvetliť  na jednoduchom príklade a uvidíte jeho reakciu :-).

You may also like

Na nový Windows som sa tešil a potom ma v Microsofte znechutili
Aj vy milujete Lego? Pozrite si príbeh tejto úžasnej stavebnice!
Pozrite si 12 kreatívnych kalendárov pre rok 2012
Štastné a veselé Vianoce vám praje Google

2 Responses

Leave a Reply