McDonald’s vás naučí ako sa majú robiť marketingy. Alebo nie?
Pred pár dňami sa začalo internetom masívne šíriť náborové video pre sieť McDonald’s. Video, je od začiatku zlé, začína ako lacné porno s nepresvedčivými hereckými výkonmi. Náborové video obsahuje logické nezmysly. Viaceré médiá prirovnali toto video k Jehovistickým praktikám. Samozrejme aj vďaka nim sa video šíri rýchlosťou svetla. Písali o ňom v Blesku, na Adme a viacerí blogeri.
Pozrite si video a posúďte sami.
Celá kauza by mohla dopadnúť úplne inak, keby mali v McDonald’s trocha súdnosti a video dali robiť niekomu, kto to vie (a samozrejme robili ho s väčším rozpočtom). Pozrite si ako vyzerá podobné náborové video z Anglicka.
Na tomto videu je najlepšie to ako sa ho chytila ľudová tvorivosť. Internetová kultúra začala masívne zahlcovať svet novými internetovými mémami, ktoré sú vážne úžasné. Internet nezabúda a internet je krutý.
Cynická obluda zadelila veľmi kruto. Až sa hanbím, že sa mi to páči.
Čakal som kedy vznikne paródia na Hitlerovu populárnu filmovú scénu z filmu Der Untergang, samozrejme vznila veľmi rýchlo :).
Internetová komunita prakticky okamžite navrhla nové tričká, ktoré sa začali predávať.
Môj obľúbený internetový mém je z filmu Pulp Fiction.
Ešte ti chýba tento: http://imgur.com/MQBnNI2 [via FB page Podívej, zrovna jedeme cheese]
Pozeram ze v UK pouzivaju rukavice a v CR nie ?! :-(