24
jan
2013

McDonald’s vás naučí ako sa majú robiť marketingy. Alebo nie?

zapomene-okurkuPred pár dňami sa začalo internetom masívne šíriť náborové video pre sieť McDonald’s. Video, je od začiatku zlé, začína ako lacné porno s nepresvedčivými hereckými výkonmi. Náborové video obsahuje logické nezmysly. Viaceré médiá prirovnali toto video k Jehovistickým praktikám. Samozrejme aj vďaka nim sa video šíri rýchlosťou svetla. Písali o ňom v Blesku, na Adme a viacerí blogeri.

Pozrite si video a posúďte sami.

 

 

Celá kauza by mohla dopadnúť úplne inak, keby mali v McDonald’s trocha súdnosti a video dali robiť niekomu, kto to vie (a samozrejme robili ho s väčším rozpočtom). Pozrite si ako vyzerá podobné náborové video z Anglicka.

 

Na tomto videu je najlepšie to ako sa ho chytila ľudová tvorivosť. Internetová kultúra začala masívne zahlcovať svet novými internetovými mémami, ktoré sú vážne úžasné. Internet nezabúda a internet je krutý.

Cynická obluda zadelila veľmi kruto. Až sa hanbím, že sa mi to páči.

obluda

 

 

Čakal som kedy vznikne paródia na Hitlerovu populárnu filmovú scénu z filmu Der Untergang, samozrejme vznila veľmi rýchlo :).

 

Internetová komunita prakticky okamžite navrhla nové tričká, ktoré sa začali predávať.

hlavne_pozor_na_okurku

 

Môj obľúbený internetový mém je z filmu Pulp Fiction.

mcdonald-pulp

jedeme-ciz
zapomene-okurku

twillight
batman

2 Responses

Leave a Reply

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.