Od študentov pre študentov tak by sa dal charakterizovať projekt Doska. Za vznikom novej súťaže pre študentov stojí šestica študentov (Maroš Hamorský, Matúš Hliboký, Marek Lenčucha, Branislav Macko, Roman Majerský a Marek Surovec) tretieho ročníka Fakulty masmediálnej komunikácie v Trnave. Nápad vytvoriť jedinú súťaž venujúcu sa online svetu vznikol minulé leto.
Oproti ostatným podobným študentským súťažiam ponúka doska jedinečný knockout systém súťaženia a pre víťaznú kampaň vyčlenil hlavný sponzor súťaže Zoznam.sk mediálny priestor v hodnote 20 000 €. Víťazný tím získa 2x iPhone 4 a možnosť výberu stáže v jednej z reklamných agentúr alebo v Zoznam.sk. Tím, ktorý skončí na druhom mieste, vyhrá 100 € poukážku na nákup kníh v Martinuse a taktiež stáž.
V piatich súťažných kolách banner, Facebook aplikácia, mobilná aplikácia, microsite a komplexná online kampaň si Doska preverí 32 súťažných tímov v zložení copywriter a grafik. Do ďalšieho kola postúpi vždy jeden z dvojice tímov na základe bodového ohodnotenia porotcov.
Porotcovať budú Radovan Andrej Grežo (MUW Digital), Michal Pastier (Zaraguza Digital), Jaro Zacko (Triad Advertising), Samuel Bednár (Vaculik Advertising) a Jord Nikov (Digitask). V poslednom kole sa k nim pridá Peter Šebo (Zoznam.sk).
Registrácia do súťaže začne 1. februára 2012.
Celé to vypukne 2. Marca 2012 tak nezabudnite sledovat www.facebook.com/doskaonlineska alebo www.twitter.com/doskaonlinesk