Recyklácia reklamných nápadov

Pozrite si tú istú reklamu na päť rôznych produktov. Nedá sa povedať, že keď kreatívci nevedia vymyslieť niečo nové zrecyklujú starý nápad. Skôr ide o použitie populárneho námetu pre váš produkt.

Avšak i pri recyklácii obsahu platí, že by mal byť aspoň troška originálny a hovoriť práve o vašom produkte. Nechajte hovoriť malé deti o tom čo chcú robiť, keď vyrastú a úspech máte zaručený. O tom, že malé deti v reklame sú naozaj populárne svedčí aj niekoľko rokov opakovaná vianočná reklama na kofolu.

When I Grow Up I Wanna Work in Advertising – o reklame

When I grow up – Monster.com – o hľadaní práce

Ralph Nader – When I Grow Up – o politike

When I grow up – o problémoch s lietadlami

When I Grow Up – Kaiser Permanente Thrive – o prevencii rakoviny

Vložiť komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.